چاپ کتاب

انتشارات اندیشمند

عوامل تاثیرگذار در فروش کتاب

چاپ کتاب رایگان – روند چاپ کتاب

برخی از اساتید و هیئت علمی دانشگاه ها علاقه دارند اندوخته سال های تدریس و پژوهش خود را در قالب کتاب چاپ کرده و در اختیار علاقه مندان قرار دهند. انتشارات زرین اندیشمند در این راستا شما را یاری خواهد کرد.

چاپ رایگان کتاب اساتید دانشگاهی

چاپ کتاب به دغدغه بسیاری از دانشگاهیان تبدیل شده است. بسیاری از افراد نیز علاقه دارند که از چاپ کتاب رایگان استفاده کنند. همانطور که می دانید و بارها در این سایت به آن اشاره شده است، چاپ کتاب مانند هر فرآیند دیگری به زمان و هزینه نیاز دارد. این هزینه ها به عوامل مختلفی از جمله تعداد صفحات، نوع جلد، قطع کتاب، صفحه آرایی، نوع چاپ و غیره بستگی دارد. همچنین مجوز وزارت ارشاد، دریافت شابک و فیپا نیز هزینه های مربوط به خود را دارند.

انتشارات اندیشمند با سابقه درخشان و علاقه به گسترش علم و دانش در سطح کشور در نظر دارد برای اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها که علاقه مند به چاپ کتاب خود هستند، چاپ کتاب رایگان یا به صورت اقساط انجام دهد. کتاب های علمی که محتوای ارزشمند و قابل توجهی داشته باشند و نویسندگان آن توانایی پرداخت هزینه برای چاپ آن ها را نداشته باشند.

چاپ کتاب با قیمت پایین

علاقه مندان می توانند برای چاپ کتاب ارزان، تیراژ کتاب خود را کمتر کنند. برای استفاده از کتاب به عنوان رزومه تحصیلی یا شغلی نیازی نیست که کتاب را در تیراژ گسترده به چاپ رساند. زیرا ممکن است مخاطب ارتباط کافی را با کتاب شما برقرار نکرده و هم شما و هم ناشر کتاب با ضرر مالی مواجه شوید.

برای نوشتن یک کتاب موفق، نویسنده باید در ابتدا به محتوای آن توجه کند. محتوای یک کتاب مهمترین دلیل برای فروش آن کتاب به حساب می آید. البته موارد زیادی در فروش کتاب تاثیرگذار هستند، اما کتابی که محتوای خوبی نداشته باشد، موفق نخواهد بود.

طراحی جلد، صفحه آرایی و دیگر عوامل بصری که خواننده در ابتدا با آن ها مواجه می شود نیز تاثیر بالایی در فروش کتاب دارند. همچنین از دیگر عوامل مهم در فروش یک کتاب می توان به تبلیغات مناسب نیز اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی انتشارات زرین اندیشمند تماس حاصل کنید تا متخصصان ما شما را در نگارش تا چاپ کتاب یاری کنند.

محبوب ترین کتاب ها
چا پ کتاب فرهنگ اصطلاحات عامیانه انگلیسی فارسی
نشر فرهنگ اصطلاحات عامیانه انگلیسی فارسی
عاشقانه های مردانه از هزاره‌های قبل از میلاد تا امروز
چاپ کتاب عاشقانه های مردانه از هزاره‌های قبل از میلاد تا امروز
وکیل خودت باش (راهنمای جامع مهاجرت به کانادا)
چاپ کتاب وکیل خودت باش (راهنمای جامع مهاجرت به کانادا)
کاربرد روش QFD در تلفیق پتنت‌ها و تکنولوژی‌ها
چاپ کتاب کاربرد روش QFD در تلفیق پتنت‌ها و تکنولوژی‌ها
پلی اتیلن مبانی طراحی و تکنولوژی‌های تولید
چاپ کتاب پلی اتیلن مبانی طراحی و تکنولوژی‌های تولید
مراقبت‌های ویژه قلب و عروق
چاپ کتاب مراقبت‌های ویژه قلب و عروق
آخرین اخبار
پرفروشترین کتاب
اول عاشق خودت باش!
اول عاشق خودت باش!
پربازدیدترین کتاب
کتاب مارینا ایوانونا تسوه‌تایوا
مارینا ایوانونا تسوه‌تایوا