چاپ کتاب

انتشارات اندیشمند

زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

کتاب زنان زیرک در پی پاسخ دادن به این سوال است . چرا مردان عاشق زنان زیرک میشوند؟ کتاب زنان زیرک کتابی روان شناسی درباره روابط زن و مرد ، نوشته شرآگوی است .

زنان زیرک؛ چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

کتاب زنان ‌زیرک در پی پاسخ دادن به این سوال است. چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ کتاب زنان زیرک کتابی روان‌شناسانه درباره روابط زن و مرد، نوشته شری آرگو است.

 

درباره‌ی کتاب زنان ‌زیرک

زنان زیرک کتابی اثر شری آرگو است. موضوع کتاب زنان زیرک این سوال است: چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ شری آرگو در زنان زیرک، از بعد روانشناسی به روابط بین زنان و مردان نگاه کرده است. او به جای تکیه بر تصویری رؤیایی و ایده‌آلیستی از روابط دو جنس مخالف، تصویری واقع‌گرایانه از طرز فکر و خواسته‌های مردان و رفتارهای درست یا نادرست زنان به ما ارائه می‌دهد و باوجود تعداد اندک نکاتی که با فرهنگ ما همخوانی ندارند، کتاب پر است از نکات آموزنده و جالبی که می‌توانند در زندگی هر روزه به کار بیایند.

نه‌تنها در برخورد با مردان، که در همه جا، این کتاب به زن‌ها کمک می‌کند که از گفتن واژه «نه» نهراسند و اجازه ندهند کسی از سادگی یا مهربانی آن‌ها بهره نادرستی ببرد. کتاب زنان زیرک برای زنان یک یادآوری برای بازگشت به خودشان است و از آنها می‌خواهد که با گذشت زمان و در طول زندگی، بعد زنانه وجود خویش را فراموش نکنند و به مرد زندگی‌شان نیز کمک کنند تا ویژگی‌های مردانه خود را از یاد نبرد.

 

جملاتی از کتاب زنان ‌زیرک

یک زیرک کسی نیست که در خانه بنشیند و روی مهارت‌های 'تور کردن مردها' تمرین و تمرکز کند. آنچه او احساس می‌کند در اول رابطه باید باشد، این است که یک «همراه» خوب باشد. این کار تا وقتی که مرد یک 'نشستن عاشقانه زیر نور مهتاب' را با تلاش خودش به دست بیاورد، از سرش هم زیاد است.

در ابتدای رابطه حواستان را خیلی جمع کنید و از مطالب بعدی حتماً یادداشت بردارید تا فراموش نکنید:

اگر او برای ابراز عشق سر سوزنی تلاش نمی‌کند، همان موقع دارد به شما نشان می‌دهد که در آینده نیز چیزی برای ارائه دادن به شما ندارد.

این رفتار او، ربطی به ارزش شخص شما ندارد، بلکه به آنچه او برای ارائه دادن به شما دارد بر می‌گردد، و البته به اینکه شما خودتان را چگونه به او نشان داده باشید. آیا سرتان زیاده از حد شلوغ است؟ اگر او خیلی چیزها برای ارائه به شما داشته باشد اما شما به او اجازه ابراز آن‌ها را ندهید، در این صورت او چاره‌ای جز عقب نشینی ندارد.

وقتی یک دختر ساده دل زیادی به مرد لطف می‌کند، رفتار او می‌گوید 'آنچه من برای ارائه به تو دارم کافی نیست'. یک زیرک اما پیام دیگری می دهد:' آنچه هستم کافی است می‌خواهی بخواه و نمی‌خواهی نخواه'.

محبوب ترین کتاب ها
چا پ کتاب فرهنگ اصطلاحات عامیانه انگلیسی فارسی
نشر فرهنگ اصطلاحات عامیانه انگلیسی فارسی
عاشقانه های مردانه از هزاره‌های قبل از میلاد تا امروز
چاپ کتاب عاشقانه های مردانه از هزاره‌های قبل از میلاد تا امروز
وکیل خودت باش (راهنمای جامع مهاجرت به کانادا)
چاپ کتاب وکیل خودت باش (راهنمای جامع مهاجرت به کانادا)
کاربرد روش QFD در تلفیق پتنت‌ها و تکنولوژی‌ها
چاپ کتاب کاربرد روش QFD در تلفیق پتنت‌ها و تکنولوژی‌ها
پلی اتیلن مبانی طراحی و تکنولوژی‌های تولید
چاپ کتاب پلی اتیلن مبانی طراحی و تکنولوژی‌های تولید
مراقبت‌های ویژه قلب و عروق
چاپ کتاب مراقبت‌های ویژه قلب و عروق
آخرین اخبار
پرفروشترین کتاب
اول عاشق خودت باش!
اول عاشق خودت باش!
پربازدیدترین کتاب
کتاب مارینا ایوانونا تسوه‌تایوا
مارینا ایوانونا تسوه‌تایوا